پنهان کردن برخی صفحات ودرپرس با افزونه Search Exclude

پنهان کردن برخی صفحات ودرپرس با افزونه Search Exclude
پنهان کردن برخی صفحات ودرپرس با افزونه Search Exclude
با سلام خدمت دوستان عزیز امروز آموزش نصب افزونه Search Exclude در وردپرس رو خدمتتون ارائه میکنیم . مثلا فرض کنید فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید صفحاتی مانند صفحه صورتحساب، صفحه اکانت کاربری یا صفحه تشکر بابت دانلود یا خرید پنهان بماند. چه باید کرد؟ باید با ویژگی پنهان کردن صفحات از جستجوی وردپرس، این کار را انجام داد. خوب اول از همه وارد سایت خودمون قسمت مدیریت میشیم.
افزونه Search Exclude
از قسمت افزونه ها روی گزینه افزودن کلیک میکنیم.
پلاگین Search Exclude
در قسمت جستجو افزونه ها Search Exclude رو وارد میکنیم.
نصب Search Exclude
روی هم اکنون نصب کن کلیک کرده و بعد از 20 ثانیه روی گزینه فعال کردن کلیک میکنیم. سپس به قسمت تنظیمات رفته و Search Exclude  رو انتخاب میکنیم هر قسمیت که خواستیم نمایش داده نشه رو تیک میزنیم.
پنهان کردن برخی صفحات ودرپرس با افزونه Search Exclude
این امکان برای چه وبسایت‌هایی مناسب است؟ برای تمامی وبسایت‌ها مناسب است اما بستگی به خواسته و نیاز کاربران دارد. اگر تشخیص دهند که لازم است می‌توانند از آن کمک بگیرند. آیا با پنهان کردن صفحات از جستجوی وردپرس، به سئوی وبسایت ضربه می‌زنیم؟ خیر! قرار نیست صفحاتی که برای وبسایتتان ضروری است را پنهان کنید بلکه تنها صفحاتی که نیازی به دیده شدن ندارند را مشمول حال قرار دهید. این افزونه تنظیمات خاصی دارد؟ خیر، تنها مواردی که در بالا توضیح داده شد، برای راه اندازی افزونه است. با انجام این کار خللی در عملکرد برگه‌های مخفی شده پیش نمی‌آید؟ به هبچ وجه چنین اتفاقی نمی‌افتد. تنها برگه و صفحه مورد نظر از جستجوی وردپرس مخفی می‌ماند. امیدوارم از این آموزش پیشگام وب هم لذا برده باشید ، با خرید هاست و دامنه از پیشگام وب علاوه بر قیمت و کیفیت مناسب از پشتیبانی عالی بهرمند شوید. تا آموزش بعد خدانگهدار
درباره نویسنده

نظرات شما


× 4 = چهار

1 × 3 =