افزونه SEO Redirection برای وردپرس

افزونه SEO Redirection برای وردپرس
افزونه SEO Redirection برای وردپرس
با سلام خدمت دوستان عزیز امروز آموزش نصب افزونه SEO Redirection در وردپرس رو خدمتتون ارائه میکنیم. ویژگی‌های افزونه
افزودن ریدایرکت ۳۰۱، ۳۰۲ و ۳۰۷ برای نوشته‌های وردپرس
پشتیبانی از انتقال آدرس‌های یک فولدر به همراه تمام محتوای موجود در آن
رفع خطاهای ۴۰۴ در موتورهای جستجو
پشتیبانی از WPML یا همان وبسایت‌های چند زبانه
درون‌ریزی و برون‌بری ویژگی‌ها
اضافه کردن آخرین زمان دسترسی و مجموع بازدید به لیست تغییر مسیر
اضافه شدن redirect301 پس از تغییر آدرس‌ها به صورت اتوماتیک
و…
در حالتی که نیازی به افزونه نباشه میتونید از داخل سی پنل روی گزینه ریداکت کلیک کنید.
افزونه SEO Redirection
تو اینجا نوع ریداکت که 301 باشه یا 302 رو میشه انتخاب کرد و یکسری تنظیمات دیگه اما خوب شما شاید نخواهید که دسترسی سی پنل به مدیر سایت بدید و طراح سایت باشید لذا با افزونه هم توضیح میدیم که نیازی به دسترسی به سی پنل نباشه و راحت تر برای مدیران سایت ها هم باشه. ریدایرکت 301 با هدف انتقال دائم و همیشگی صفحات انجام می‌شود. ریدایرکت 302 به معنای انتقال موقت صفحات به آدرس جدید است. ریدایرکت 307 مشابه ریدایرکت 302 با یک تفاوت جزئی است.
پلاگین SEO Redirection
وارد پیشخوان وردپرس میشیم.
افزونه ریداکت وردپرس
از قسمت افزونه روی گزینه افزودن کلیک میکنیم.
افزونه حرفه ای ریداکت 301
در قسمت جستجو SEO Redirection رو سرچ میکنیم ، همچنین توجه داشته باشید افزونه سمت چپی هست که SEO نوشته افزونه مد نظر ماست.
افزونه حرفه ای ریداکت 302
روی گزینه هم اکنون نصب کن کلیک کرده و 2 ثانیه صبر میکنیم تا نصب گردد و سپس روی گزینه فعال کردن کلیک میکنیم.
پلاگین حرفه ای ریداکت 307
برای تنظیمات افزونه از قسمت تنظیمات گزینه SEO Redirection رو انتخاب میکنیم .
SEO Redirection
توضیحات درباره تنظیمات افزونه Custom Redirects custom redirect- مدیریت آدرس‌های وبسایت به کمک redirect 301 در این بخش می‌توانیم آدرس‌هایی را که مد نظرمان است به صورت دستی وارد کنیم. بر روی گزینه ” Add New” کلیک کنید تا پنجره زیر برای شما باز شود: و در نتیجه می‌توانید تصویر زیر را به عنوان نتیجه تنظیمات این بخش مشاهده کنید: برای بروزرسانی آدرس‌ها نیز می‌توانید با ویرایش هر کدام به مدیریت آدرس‌های وبسایت به کمک redirect 301 بپردازید. Post Redirects در این قسمت می‌توانید آدرس هر نوشته را به آدرس جدید تغییر دهید ‌و آن را در هر زمان که می‌خواهید ویرایش کنید. History در این قسمت می‌توانیم تاریخچه‌ای از لینک‌های منتقل شده را مشاهده کنیم. تمامی جزئیات نیز در اینجا مشخص است. Options در این قسمت تنظیماتی مشخص شده که به توضیحات اجمالی آن‌ها می‌پردازیم. General Options تنظیمات اصلی در مورد فعال بودن و عدم فعال بودن افزونه را می‌توانید در این بخش تعیین کرد. Redirection History Options در این بخش می‌توان تنظیمات مربوط به تاریخچه افزونه را مشخص کرد. Redrection Data Options داده‌های مربوط به این افزونه را پس غیرفعال کردن و حذف می‌توانید از این بخش مدیریت و تنظیم کنید تا اگر مجدد آن را نصب کردید باقی بماند یا خیر. امیدوارم از این آموزش پیشگام وب هم لذا برده باشید ، با خرید هاست و دامنه از پیشگام وب علاوه بر قیمت و کیفیت مناسب از پشتیبانی عالی بهرمند شوید. تا آموزش بعد خدانگهدار
درباره نویسنده

نظرات شما


هفت + = 16

1 × 1 =