صفحه 404 سفارشی برای وردپرس

صفحه 404 سفارشی برای وردپرس
صفحه 404 سفارشی برای وردپرس
با سلام خدمت دوستان عزیز امروز آموزش نصب افزونه 404page در وردپرس رو خدمتتون ارائه میکنیم . با کمک این افزونه می‌توان صفحه ۴۰۴ سفارشی در وردپرس را به شکل‌های مختلف و دلخواه ایجاد کنیم. می‌توانیم تصاویر و لینک‌ها را در آن تغییر دهیم و صفحه را به صورت جذابی برای کاربر به نمایش بگذاریم. ابتدا وارد مدیریت وردپرسمون میشیم.
404 سفارشی
از قسمت افزونه ها روی گزینه افزودن کلیک میکنیم.
404 زیبا
سپس از قسمت جستجو اسم افزونه 404page رو وارد میکنیم و روی گزینه هم اکنون نصب کن کلیک میکنیم و 30 ثانیه صبر میکنیم و روی گزینه فعال کردن کلیک میکنیم.
404 سفارشی وردپرس
روی گزینه افزودن برگه کلیک میکنیم تا یک برگه برای نمایش صفحه اختصاصی درست کنید و بعد از طراحی انتشار رو میزنیم.
صفحه 404 سفارشی برای وردپرس
سپس از قسمت پوسته ها میریم و صفحه 404page رو انتخاب میکنیم و در قسمت تنظیمات عمومی برگه مورد نظر رو انتخاب و ذخیره میکنیم.
ساخت صفحه 404 سفارشی برای وردپرس
در پایین هم تنظیمات پیشرفته توضیح داده شده.
ساخت صفحه 404 سفارشی برای وردپرس
Hide the selected page from the Pages list: مخفی کردن برگه ایجاد شده از لیست برگه‌ها و نمایش آن فقط برای مدیران وبسایت Send an 404 error if the page is accessed directly by its URL: ارسال یک خطای ۴۰۴ در صورت دسترسی به صفحه مورد نظر با آدرس مستقیم Force 404 error after loading page: دریافت خطای ۴۰۴ پس از بارگذاری صفحه Disable URL autocorrection guessing: حدس زدن آدرس و تصحیح اتوماتیک آن Send an HTTP 410 error instead of HTTP 404 in case the requested object is in trash: ارسال خطای http 410 به جای ۴۰۴ در مواقعی صفحه مورد نظر در زباله‌دان است. Activate Compatibility Mode: فعال کردن حالت سازگاری حال تنظیمات را ذخیره کنید. امیدوارم از این آموزش پیشگام وب هم لذا برده باشید ، با خرید هاست و دامنه از پیشگام وب علاوه بر قیمت و کیفیت مناسب از پشتیبانی عالی بهرمند شوید. تا آموزش بعد خدانگهدار
درباره نویسنده

نظرات شما


− هفت = 1

14 + چهارده =