چه هاستی بخریم؟

چه هاستی بخریم؟
چه هاستی بخریم؟

دوستان عزیز پیشگام وبی امیدوارم که حالتون خوب باشه ، امروزانواع هاست در خدمتتون هستیم و امیدوارم توضیحاتی که در این مطلب و یا در انتها مطلب که بصورت فیلم قرارداده شده بتونه به شما کمک کنه و هر روز بیشتر پیشرفت کنید.

خوب اصلا این قسمت به چه دردی میخوره کجا بهش نیاز داریم و در کل کاربردش چی هست؟

هاست ها با هم تفاوت دارن و شما باید بدونید میخواهید چکاری انجام بدید و بهترین هاست برای اون چی هست

ابتدا وارد ناحیه کاربری داخل سایت پیشگام وب میشویم.

میتوانید از سایت پیشگام وب قسمت فروشگاه ( store ) برید و انواع هاست را مشاهده بفرمائید.

چه هاستی بخریم
چه هاستی بخریم

هاست لینوکس آلمان

این هاست در دیتاستر آلمان قرار دارد و در صورتی که وب سایت شما سئو باشد 2 تا 3 هزار بازدید در روز را پاسخگو خواهد بود ، سیستم عامل سرور لینوکس میباشد.

هاست دانلود

همان طور که از نام هاست دانلود پیداست، این هاست فقط برای دانلود و آپلود فایل به کار برده می‌شود. حتی ممکن است شما اصلا یکبار هم به خود این هاست‌ها مراجعه نکنید و فقط از لینک‌های آن‌ها استفاده کنید. اینگونه هاست‌ها برای افرادی مناسب هستند که فایل‌های زیادی جهت دانلود در وب سایت خود میزبانی می‌کنند و نیاز دارند برای بهره مندی از مزایای معرفی شده از یک فضای مجزا برای میزبانی فایل‌های خود استفاده نمایند ، سیستم عامل سرور لینوکس میباشد.

هاست لینوکس ایران

این هاست در ایران قرار دارد و در صورتی که وب سایت شما سئو باشد 2 تا 3 هزار بازدید در روز را پاسخگو خواهد بود ، سیستم عامل سرور لینوکس میباشد.

هاست مخصوص چت روم

این هاست مخصوص راه اندازی چت روم های اختصاصی میباشد ، سیستم عامل سرور لینوکس میباشد.

هاست لینوکس پربازدید

این هاست در دیتاستر آلمان قرار دارد و در صورتی که وب سایت شما سئو باشد 10 هزار بازدید در روز را پاسخگو خواهد بود که از آن را با نام پربازدید یا حرفه ای میشناسیم ، سیستم عامل سرور لینوکس میباشد.

نکته در صورتی که بازدید شما بیش از ده هزار بازدید باشد باید از هاست اختصاصی یا سرور استفاده بفرمائید.

هاست ویندوز ایران

این هاست در ایران قرار دارد و در صورتی که وب سایت شما سئو باشد 2 تا 3 هزار بازدید در روز را پاسخگو خواهد بود ، سیستم عامل سرور ویندوز میباشد.

نکته : 90 درصد سایت هایی که مشاهده میکنید لینوکس هستند و بکب از مهمترین علت های انتخاب هاست لینوکس هم قیمت پایین این هاست نسبت به هاست های ویندوز میباشد.

مشاهده فیلم آموزشی از سایت آپارات

برای دانلود فیلم آموزش از قسمت تنظیمات روی گزینه دانلود کلیک کرده و کیفیت مد نظر خود را انتخاب کنید تا فیلم آموزش دانلود گردد.

نکته : هر چقدر که عدد این قسمت بیشتر باشد ، کیفیت فیلم دانلودی بالاتر خواهد بود.

آموزش های ابتدایی :

دوستان عزیز آموزش که خدمتتون ارائه کردیم از سری آموزش های ابتدایی پیشگام وب هست و این آموزش جزو پایه ای ترین آموزش های سایت هست امیدوارم که آموزشممون کامل باشه.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما در قسمت دیدگاه های سایت هستیم.

درباره نویسنده

نظرات شما


− 7 = هیچ

هفت − 2 =