پنل اس ام اس
پنل اس ام اس

پنل اس ام اس چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

پنل اس ام اس پیشگام وب یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی دیجیتال است که قابلیت‌ ارسال پیامک انبوه‌ تبلیغاتی (همراه با بانک شماره موبایل‌های سراسر کشور) را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس با خط خدماتی و کارت ویزیت الکترونیکی به‌صورت یک بسته جامع برای بازاریابی پیامکی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کمترین تعرفه ارسال پیامک در ایران !!!

خط خدماتی بدون نیاز به سفته

برای ارسال پیامک اعتبارسنجی و کدفعال سازی از طریق سامانه پیامک شما باید خط خدماتی داشته باشید تا بتوانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌ اند (اصطلاحاَ بلک لیست هستند) پیامک کد تایید ارسال نمایید ، در پنل پیامکی پیشگام وب خط خدماتی بدون نیاز به پرداخت سفته در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید برای ارسال سریع پیامک کد فعال سازی و تایید شماره موبایل از طریق وب سرویس ارسال sms اقدام نمایید.

هر آنچه با پنل اس ام اس قابل تصور است !

پیشگام اس ام اس یک سامانه پیامکی معمولی نیست ! یک ابزار قدرتمند است برای آنکه مشتری را جذب کنید، از او نگهداری کنید ، یک رابطه پایدار بسازید و خدمات بهتری ارائه دهید. وقت آن رسیده که نگاهی بزرگ‌ تر به پیام کوتاه داشته باشیم.

کمتر از 1 دقیقه می‌توانید پنل خود را سفارش داده و ارسال پیامک را شروع کنید ، برای آموزش خرید اینجا کلیک کنید.

مطمئن نیستید کدام پنل پیام کوتاه برایتان مناسب است ؟ تفاوت پنل های ما را بخوانید.
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 02165402040

شما جهت استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه باید ابتدا در سامانه ارسال پیامک پیشگام اس ام اس ثبت نام کنید و بعد از خرید تعداد پیامک مورد نیاز از تمام امکانات و ابزار ها در داخل محیط کاربری خود استفاده کنید سامانه پیامک پیشگام امکانات گوناگون جهت نیاز های ارسال پیامک شما طراحی کرده که به این محیط به اصطلاح پنل اس ام اس گفته می شود . البته شما برای دریافت پیامک از کاربران و ذخیره شماره تلفن موبایل آنها نیز امکانات خاصی در داخل پنل ارسال پیامک خود خواهید داشت به طور کلی تمام نیاز های کاربر در غالب امکانات و ابزار های متنوع در سامانه پیامکی پیشگام طراحی و پیش بینی شده که با مطالعه بخش های صفحه امکانات و بخش های گوناگون سامانه پیام کوتاه می توانید از آن اطلاع پیدا کنید ما همچنان در حال توسعه و رفع نیاز های جدید کاربران هستیم .

آموزش خرید از آپارات