تغییر نام کاربری در وردپرس

تغییر نام کاربری در وردپرس
تغییر نام کاربری در وردپرس
با سلام خدمت دوستان عزیز امروز آموزش نصب افزونه username changer در وردپرس رو خدمتتون ارائه میکنیم . ابتدا وارد مدیریت سایت میشیم.
تغییر نام کاربری در وردپرس
سپس از قسمت پلاگین ها که داخل پیشخوان به اسم افزونه ها هست روی گزینه افزودن کلیک میکنیم.
نحوه تغییر نام کاربری در وردپرس
سپس در قسمت جستجو username changer  رو وارد کنید و اینتر بزنید تا جستجو رو انجام بده.
آموزش تغییر نام کاربری در وردپرس
بعد از این که پیدا کرد روی هم اکنون نصب کن کلیک کرده و بعد از حدود 30 ثانیه همونجا روی گزینه فعال کن کلیک کنید. در قسمت تنظیمات هم میتونید بصورت زیر تنظیم کنید.
افزونه تغییر نام کاربری در وردپرس
Allowed Roles: برای تغییر نام کاربری در وردپرس می‌توانید نقش‌ها را مشخص کنید تا چنین امکانی را به آن‌ها بدهید. اما دقت کنید که بیش از حد این موضوع را برای هر نقشی آزاد نگذارید. Minimum Length: حداقل طولی که برای کاراکتر نام کاربری باید در نظر گرفته شود را در این بخش وارد کنید. Enable Email Notifications: با علامت زدن این بخش، در هنگام تغییر نام کاربری، ایمیلی جهت اطلاع‌رسانی به شخص ارسال خواهد شد. PHP MY ADMIN خوب حالا میخوایم یه راه خیلی بهتر رو بهتون بگیم اون هم تغییر از پی اچ پی مای ادمین هست البت قبل هر تغییری حتما بک آپ بگیرید. ابتدا وارد سی پنل میشیم.
تغییر نام کاربری در وردپرس از دیتابیس
به قسمت php my admin میریم.
تغییر نام کاربری در وردپرس از php my admin
دیتابیس رو انتخاب کرده و تب users رو انتخاب میکنیم.
تغییر نام کاربری در وردپرس
در صفحه باز شده میبینیم که اسم یوزر هست  admin کافیکه کلیک کنیم و ویرایش کنیم و سپس اینتر رو بزنیم. اگر رمز رو هم یادتون نمیاد راحت ترین راه این هست که ایمیل رو تغییر بدید اگر ایمیل خودتون نیست و از صفحه ورود بازیابی رمز رو بزنید. امیدوارم از این آموزش پیشگام وب هم لذا برده باشید ، با خرید هاست و دامنه از پیشگام وب علاوه بر قیمت و کیفیت مناسب از پشتیبانی عالی بهرمند شوید. تا آموزش بعد خدانگهدار
درباره نویسنده

نظرات شما


سه × = 18

دوازده + 12 =