استفاده از Child Page در وردپرس

استفاده از Child Page در وردپرس
استفاده از Child Page در وردپرس
با سلام خدمت دوستان عزیز امروز آموزش Child Page در وردپرس رو خدمتتون ارائه میکنیم . به طور مثال فرض کنید فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید صفحاتی مانند صفحه صورتحساب، صفحه اکانت کاربری یا صفحه تشکر بابت دانلود یا خرید پنهان بماند. چه باید کرد؟ باید با ویژگی پنهان کردن صفحات از جستجوی وردپرس، این کار را انجام داد. به پیشخوان وردپرس میریم.
Child Page در وردپرس
از قسمت برگه ها روی افزودن برگه کلیک میکنیم.
Child Page در وردپرس
یک برگه با نام محصولات درست میکنیم و خودش رو اصلی قرار میدیم منظور اون قسمت مادر هست زیر مجموعه هیچ چیزی نمیگذاریم. سپس انتشار میدهیم.
Child Page در وردپرس
روی افزودن برگه ایجاد میکنیم و به طور مثال فلش رو میزنیم و در قسمت مادر محصولات رو به عنوان اصلی انتخاب میکنیم . حالا همینی که ساختیم Child Page هست به همین راحتی. از قسمت منو بالا در صفحه اصلی سایت نگاه کنیم میبینیم محصولات اصلی هست و فلش زیر مجموعه اون.
Child Page در وردپرس
Child Page در وردپرس
این امکان برای چه وبسایت‌هایی مناسب است؟ برای تمامی وبسایت‌ها مناسب است اما بستگی به خواسته و نیاز کاربران دارد. اگر تشخیص دهند که لازم است می‌توانند از آن کمک بگیرند. آیا با پنهان کردن صفحات از جستجوی وردپرس، به سئوی وبسایت ضربه می‌زنیم؟ خیر! قرار نیست صفحاتی که برای وبسایتتان ضروری است را پنهان کنید بلکه تنها صفحاتی که نیازی به دیده شدن ندارند را مشمول حال قرار دهید. این افزونه تنظیمات خاصی دارد؟ خیر، تنها مواردی که در بالا توضیح داده شد، برای راه اندازی افزونه است. با انجام این کار خللی در عملکرد برگه‌های مخفی شده پیش نمی‌آید؟ به هبچ وجه چنین اتفاقی نمی‌افتد. تنها برگه و صفحه مورد نظر از جستجوی وردپرس مخفی می‌ماند. امیدوارم از این آموزش پیشگام وب هم لذا برده باشید ، با خرید هاست و دامنه از پیشگام وب علاوه بر قیمت و کیفیت مناسب از پشتیبانی عالی بهرمند شوید. تا آموزش بعد خدانگهدار
درباره نویسنده

نظرات شما


6 + = سیزده

سه × 5 =