نصب افزونه PowerPress در وردپرس

نصب افزونه PowerPress در وردپرس
نصب افزونه PowerPress در وردپرس
با سلام خدمت دوستان عزیز امروز آموزش نصب افزونه PowerPress در وردپرس رو خدمتتون ارائه میکنیم . با کمک افزونه PowerPress می‌توان پلیرهای ساده و پیشرفته صوتی و ویدئویی ایجاد کرد، امکان اشتراک‌گذاری پادکست‌ها و قرار دادن آن‌ها در سایدبار، برگه‌ها و نوشته‌ها وجود دارد و کاملا بهینه است.
پلیر قدرتمند وردپرس
صفحه که باز شد از قسمت افزونه ها روی گزینه افزودن کلیک کنید تا صفحه جستجو و نصب افزونه لود بشه.
افزونه PowerPress
در قسمت جستجو یا همون سرچ PowerPress رو وارد میکنیم.
پلاگین PowerPress
و بعد از پیدا کردن که معمولا حدود 10 ثانیه طول میکشه روی گزینه هم اکنون نصب کن کلیک میکنیم. حدود 30 ثانیه صبر میکنیم و سپس روی فعال کن کلیک میکنیم.
افزونه پلیر وردرپس
بعد از نصب در سمت راست نوار پیشخوان PowerPress اضافه میشه و طبق موارد زیر میتونید تنظیمات رو انجام بدید. Settings در بخش تنظیمات در همان ابتدای صفحه با دو دکمه Simple Mode و Switch to Advanced Mode مواجه می‌شویم. برای اینکه تنظیمات با نظم بیشتری برایمان نمایان شوند و تمامی تنظیمات ساده و پیشرفته را ببینیم صلاح بر این است که بر روی دکمه Switch to Advanced Mode کلیک کنیم. Episode Media URL: مشخص کردن آدرس رسانه مورد نظر که در بخش نوشته‌ها ظاهر می‌شود و می‌توانید آدرس پادکست خود را وارد کنید. Media File Size and Duration: تعیین مدت زمان پادکست به صورت دستی Embed Field: استفاده از فیلدی برای وارد کردن آدرس از سایت‌هایی مانند یوتیوب Display Player and Links Options: نمایش پلیر و تنظیمات لینک‌ها (با تیک زدن این گزینه چند مورد نمایش داده می‌شود.
No Player & Links Option: عدم نمایش لینک و پلیر تنظیمات
No Player Option: عدم نمایش تنظیمات پلیر
No Links Option: عدم نمایش تنظیمات لینک
Poster Image: تصویر پوستر، استفاده از آدرس تصویر برای پادکست Player Width and Height: در این بخش می‌توانید اندازه باکس پلیر را مشخص کنید. سایر تنظیمات که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید مربوط به تنظیمات iTunes است که با وارد کردن اشتراک خود در آن می‌توانید به آن متصل شوید و پادکست خود را پس از ساخت در آن به اشتراک بگذارید. Services and stats از این بخش می‌توان تنظیمات Blubrry را انجام دهید. همچنین می‌توان آماری که از این افزونه بدست می‌آید را از داشبورد حذف کرده یا در صورت تغییر مسیر، آدرس جدید را وارد کنید. website Enable PowerPress Media Players and Links: فعال‌سازی پلیر و لینک آن به صورت پیش‌فرض Disable PowerPress Media Players and Links: غیرفعال کردن پلیر و لینک آن Below page content: نمایش پلیر در پایین نوشته Above page content: نمایش پلیر در بالای نوشته Disable: غیرفعال کردن نمایش پلیر به صورت اتوماتیک و امکان استفاده از شورت‌کدها Display Play in new Window Link: نمایش پلیر در صفحه جدید Display Download Link: نمایش لینک دانلود Include file size and duration: اندازه سایز فایل و زمان آن Display Player Embed Link: نمایش لینک دریافتی پادکست (مانند آپارات که لینکی به شما برای قرار دادن در وبسایتتان می‌دهد) Include embed in feeds: دارای لینک فیدهای مربوط به پادکست‌ها در صورت وارد کردن دستی پلیر، پس از ساخت پلیر پادکست در وردپرس، می‌توانید از شورت‌کدهای موجود در این بخش کمک بگیرید. Feeds در این قسمت تنظیمات مربوط به خوراک سایت را باید برای پادکست‌ها مشخص کنید. اینکه پادکست‌های شما با چه تنظیماتی در فید سایت ظاهر شوند. گزینه‌های بعدی مربوط به خدمات iTunes، Google play، Artwork است که در صورت داشتن اکانت برای هر کدام می‌توانید در ساخت پلیر پادکست در وردپرس از آن‌ها نیز استفاده کنید. حال تنظیمات را ذخیره کنید… Podcasting Seo این بخش در نسخه جدید افزونه اضافه شده و موضوع جالب و پر اهمیتی است. Episode Titles: انتخاب عنوان برای پادکست و نحوه چیدمان آن به همراه عنوان نوشته مورد نظر دو گزینه بعدی در مورد فرمت‌های صوتی و ویدئویی و شمای آن‌هاست. Podcast Directory SEO Guidance: این گزینه نیز برای سایه روشن کردن (Highlight) بخش‌های راهنما در جستجو است. این گزینه را می‌توانید علامت بزنید. افزودن نوشته برای اینکه بتوانیم پادکست خود را بسازیم باید به بخش نوشته یا برگه رفته و آن را تنظیم کرده و ایجاد کنیم. برای ساخت پلیر پادکست در وردپرس، فایل صوتی خود را وارد کرده و بر روی دکمه verify url کلیک کنید تا تایید شود. سپس عنوانی را برای پادکست خود انتخاب و وارد نمایید. امیدوارم از این آموزش پیشگام وب هم لذا برده باشید ، با خرید هاست و دامنه از پیشگام وب علاوه بر قیمت و کیفیت مناسب از پشتیبانی عالی بهرمند شوید. تا آموزش بعد خدانگهدار
درباره نویسنده

نظرات شما


6 + = هشت

6 + دو =