طراحی سایت در گیلان

طراحی سایت در گیلان
طراحی سایت در گیلان

طراحی سایت در شهرستان های استان گیلان

طراحی سایت در گیلان ، طراحی سایت در رشت ، طراحی سایت در بندر انزلی ، طراحی سایت در لاهیجان ، طراحی سایت در لنگرود ، طراحی سایت در هشتپر ، طراحی سایت در آستارا ، طراحی سایت در تالش ، طراحی سایت در صومعه‌ سرا ، طراحی سایت در آستانه اشرفیه ، طراحی سایت در رودسر ، طراحی سایت در فومن ، طراحی سایت در خمام ، طراحی سایت در سیاهکل ، طراحی سایت در رضوانشهر ، طراحی سایت در ماسال ، طراحی سایت در منجیل ، طراحی سایت در رودبار ، طراحی سایت در املش ، طراحی سایت در کیاشهر ، طراحی سایت در رستم‌ آباد ، طراحی سایت در لوشان ، طراحی سایت در سنگر ، طراحی سایت در کلاچای ، طراحی سایت در لوندویل ، طراحی سایت در اسالم ، طراحی سایت در طوالش ، طراحی سایت در رحیم‌ آباد ، طراحی سایت در لشت نشا ، طراحی سایت در کوچصفهان ، طراحی سایت در شفت ، طراحی سایت در توتکابن

نوار شمالی ایران را استان های هم مرز با دریای خزر در برگرفته اند. استان هایی که در سایه سار درختان سرسبر و کوهپایه های جنگلی به حیات خود ادامه می دهند. طبیعتی بی نظیر جای جایشان را پوشانده و ممکن است شما را از تماشای تاریخ بازدارند.

طراحی سایت در گیلان
طراحی سایت در گیلان

می خواهیم به سراغ یکی از این استان ها برویم که با شنیدن نامش فریاد آزادی خواهی میرزا کوچک خان جنگلی در گوشمان طنین انداز می شود. شاید هم لباس های محلی و رنگارنگ مردمانش دنیایی تماشایی را پیش چشممان به نمایش بگذارد و یا بوی ماهی کبابی به مشاممان برسد .

استان گیلان (به گیلکی: گیلان یا گیلؤن)، و از استان‌های شمالی ایران به مرکزیت کلانشهر رشت است. دربارهٔ نام گیلان و معانی واژهٔ گیل، نظرات متفاوتی ابراز شده‌است. لغت‌نامه دهخدا، واژهٔ گیلان را برگرفته از «گیل»، به‌اضافهٔ پسوند مکان «ان»، به معنای محل سکونت گیل‌ها دانسته و افزوده‌است که صورت این واژه در زبان پهلوی، گِلان (Gelan) و نزد یونانی‌ها گِلای (Gelae) بوده‌است.

این استان، از شمال به دریای خزر و کشور آذربایجان، که از طریق آستارا با آن دارای مرز بین‌المللی است، از غرب به استان اردبیل، از جنوب به استان زنجان و قزوین و از شرق به استان مازندران محدود می‌شود. مساحت گیلان ۱۴٬۰۴۴ کیلومترمربع و جمعیت آن طبق سرشماری ۱۳۹۱، ۲٬۴۸۰٬۸۷۴ نفر است.

فرم سفارش طراحی سایت حرفه ای در انتهای صفحه

چرا باید سایت داشته باشیم؟

مرداد 1397 ، تولد بیست و هفت سالگی دنیای وب است.

در این مدت بیش از یک میلیارد سایت در جهان ثبت شده است و این رقم هر ثانیه رو به افزایش است . اما شاید باور این نکته برای بسیاری از افراد سخت باشد و آن اینکه، هنوز هم با وجود هزینه بسیار مناسب طراحی سایت و در آمد بسیار زیاد حاصل از آن ، افراد زیادی سایت ندارند. شاید در گذشته یک سایت تنها برای درج روی کارت ویزیت کاربرد داشت اما امروز دیگر داشتن سایت با محتوای مناسب و جذاب ، برای هر کسب و کاری یک ضرورت است. از آنجاییکه آمار استفاده کنندگان اينترنت در ايران رو به افزايش است .

مزایای داشتن سایت و بازاریابی آنلاین

اینترنت دروازه ورود هر یک از افراد جامعه و سازمان های به بازارهای بزرگ جهانی و منطقه ای است . اگر تجارت الکترونیک را برای خود ضروری میدانید ، طراحی سایت و ایجاد یک پایگاه اینترنتی (طراحی وب سایت) انحصاری مهمترین قدم برای شما محسوب میشود . امروز دیگر همگی میدانیم که یک وب سايت تائير قوي بر اعتماد مشتري هاي هر شغل و حرفه ای دارد.  دیگر نمیتوانید در دنیای امروزی و در بیزینس خود موفق باشید و یک وبسایت حرفه ای برای خود طراحی نکرده باشید.

طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی

اولین کار برای ورود به عرصه ی بازار اینترنتی و تجارت آنلاین ، طراحی سایت مناسب و استاندارد با توجه به نیاز می باشد. طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت تبلیغاتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت پزشکی و غیره

بهینه سازی سایت و سئو

موتورهای جستجو ۸۵% از بازدید واقعی شما را تشکیل میدهد . اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند. امروزه داشتن تنها یک سایت کافی نیست ، سئو یکی از نیاز های هر سایتی است . قطعا شما زمانی که به یک کالا یا خدمات نیاز دارید اقدام به رچ میکنید تا اطلاعات خود رو کامل کنید و در انتها تصمیم بگیرید که از سایت ها خرید کنید و یا از مغازه های محل خود اینجا هست که سایت شما جزو اولین ها باشد میتواند مشتری را ترغیب به خرید از شما کند.

طراحی سایت واکنش گرا

با پیشرفت تکنولوژی های نمایشی مانند تبلت و موبایل و لبتاپ و غیره طراحی وب سایت ها باید طوری باشد که با توجه به تکنولوژی، بتواند خود را سازگار نماید . به این کار طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو می گویند . یکی از تخصص های اصلی و مهارت های ویژه ی شرکت ما، طراحی Responsive یا طراحی واکنش گرا است .

این نکته بسیار مهم هست چون گوگل سایت هایی که ریسپانسیو نباشند یا همان نسخه موبایل نداشته باشند از نتایج اولیه خود حذف میکند یا به سختی جزو اولین ها قرار خواهند گرفت.

طراحی قالب اختصاصی

تمامی سایت های طراحی شده توسط ما، با نظر مشتری طراحی قالب خواهد شد . گرافیست های ما ، طرح ها و ایده های شما را برای سایتتان جلا می دهند و از آنها یک سایت حرفه ای درست می کنند . قالب سایت شما اختصصاصی و مطابق با سلیقه ی شما و ایده های گرافیست های حرفه ای شرکت مبنا خواهد بود.

پشتیبانی سایت

شما هم میتوانید همانند هزار مشتری ما ، پشتیبانی سایت خود را به ما بسپارید و با خیال آسوده از وب سایت خود استفاده کنید.

تولید محتوا

مطالب داخل وب سایت شما تاثیر بسیار روی جذب مخاطب و سئو سایت شما دارد لذا در زمینه تولید محتوا هم میتوانید روی پیشگام وب حساب کنید.

فرم سفارش طراحی سایت حرفه ای

    نام و نام خانوادگی شما (الزامی)

    ایمیل شما (الزامی)

    سن (الزامی)

    نام شرکت

    زمینه فعالیت (الزامی)

    تلفن ثابت

    مدرک تحصیلی شما (الزامی)

    نوع اسکریپت طراحی سایت (الزامی)

    سطح طراحی قالب (الزامی)

    نوع سایت (الزامی)

    هاست مورد نیاز (الزامی)

    نسخه واکنش گرا ( موبایل / تبلت ) (الزامی)

    وب سایت های پشنهادی

    توضیحات اضافه

    درباره نویسنده