خرید هاست در کرمانشاه

خرید هاست در کرمانشاه
خرید هاست در کرمانشاه

خرید هاست در شهرستان های استان کرمانشاه

خرید هاست در کرمانشاه ، خرید هاست در اسلام‌ آباد غرب ، خرید هاست در جوانرود ، خرید هاست در کنگاور ، خرید هاست در سرپل ذهاب ، خرید هاست در سنقر ، خرید هاست در هرسین ، خرید هاست در صحنه ، خرید هاست در پاوه ، خرید هاست در روانسر ، خرید هاست در گیلانغرب ، خرید هاست در قصر شیرین ، خرید هاست در ثلاث باباجانی ، خرید هاست در دالاهو ، خرید هاست در هرسین ، خرید هاست در دالاهو

درباره کرمانشاه

کرمانشاه (نام قدیم: باختران) مرکز و بزرگترین شهر استان کرمانشاه و نهمین شهر پرجمعیت ایران است که در غرب ایران قرار داد. کرمانشاه همچنین پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر کردنشین ایران است و مرکزیت سیاسی-اداری غرب کشور نیز به شمار می‌آید. بیشتر مردم این شهر به گویش‌های گوناگونی از زبان کردی سخن می‌گویند. زبان لکی و گویش کرمانشاهی زبان فارسی نیز در شهر رایج است. آب و هوای این شهر معتدل کوهستانی است. با وجود فعالیت صنایعی مانند تولید سیمان، نفت و پالایشگاه، پتروشیمی، فولاد و همچنین برخی صنایع دیگر در مقیاس کوچک، فعالیت اقتصادی اصلی شهر، کشاورزی است.

کِرْمانْشاهْ (دربارهٔ این پرونده آوا راهنما·اطلاعات) (کردی: کرماشان) نهمین شهر پرجمعیت و یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان کرمانشاه در ایران می‌باشد که دارای جمعیتی بالغ بر۹۴۷٬۰۰۰ نفردرسال۱۳۹۵ و مساحت ۹۳٬۳۸۹٬۹۵۶ متر مربع است. شهر کرمانشاه بزرگترین شهر کردنشین و مهمترین شهر در منطقهٔ مرکزی غرب ایران است.کرمانشاه از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران به‌شمار می‌رود و پیدایش آن به سده چهارم میلادی بازمی‌گردد و از آن دوران تا حمله اعراب به ایران به عنوان دومین پایتخت ساسانیان مورد توجه حکومت بود.

خرید هاست در کرمانشاه
خرید هاست در کرمانشاه

در دوران سلجوقیان در قرن یازدهم میلادی کرمانشاه به عنوان شهر ارشد کردستان انتخاب شد. در قرون وسطی شهر کرمانشاه یا قرمسین در حکم یکی از نواحی چهارگانه عراق عجم شناخته می‌شد. در آن زمان اغلب اوقات ایالت جبال را عراق عجم می‌نامیده‌اند تا با عراق عرب اشتباه نشود که به‌طور تقریبی نیز با ناحیه ماد باستانی مطابقت داشت. با گذشت یازده سده از حملهٔ اعراب به ایران، این شهر در دوران قاجار دوباره شکل شهرنشینی خود را بازیافت و به‌دلیل قرارگرفتن در چهارراه دو محور شمال به جنوب و خاور به باختر و نیز همسایگی با کشور عراق و واقع‌شدن بر سر راه شهرهای زیارتی کربلا و بغداد از اهمیت بسیاری برخوردار است.این شهر در جنبش مشروطه سهمی به سزا داشت و در جنگ جهانی یکم و دوم به تصرف نیروهای بیگانه درآمد و پس از پایان جنگ تخلیه شد. همچنین این شهر در جنگ ایران و عراق، خسارت‌های زیادی دید.

قیمت و پشتیبانی مناسب

کیفیت هاست و رضایت مشتری ، از اولویت های مجموعه پیشگام وب می باشد. مجموعه ما همه ی تلاش خود را در اپتایم بالا سرور ها برای جلب رضایت مشتری از ابتدا تا انتهای کار انجام می دهیم. از طرف دیگر، قیمت هاست ها نسبت به شرکت های دیگر بسیار مناسب تر میباشد.

شما هم میتوانید همانند دیگر مشتری های ما ، پشتیبانی سایت خود را به ما بسپارید و با خیال آسوده از وب سایت خود استفاده کنید. تیم پیشگام وب به صورت ۲۴/۷ پاسخگوی سوالات شما میباشد.

خوب همونطور که میدونید هاست پیشگام وب یکی از بهترین هاست ها همراه با قیمت و کیفیت مناسب هست

خوب ابتدا وارد صفحه اصلی سایت پیشگام وب میشیم.

قبل از هر چیز هم اگر سوالی داشتید میتوانید با شماره 09125781296 با آقای لعلی تماس بگیرید.

آموزش خرید هاست
آموزش خرید هاست

خوب هاست های مختلفی هست از بالا میزبانی رو انتخاب کرده و هاست معمولی رو انتخاب میکنیم برای نمونه

آموزش خرید هاست
آموزش خرید هاست

سپس در صفحه باز شده هاست مورد نظر و دوره تمدید اون رو انتخاب میکنیم که ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالانه قابل انتخاب هست و قیمت هر یک جلوی همون مشخص هست.

و روز گزینه سفارش کلیک میکنیم تا به مراحل بعدی خرید هاست از پیشگام وب برویم.

نحوه خرید هاست
نحوه خرید هاست

در صفحه باز شده اگر دامنه نداریم گزینه اول میزاریم بمونه و دامنه مورد نظر رو وارد میکنیم ، ارزون ترین دامنه هم ir هست که همون اول میاره.

اگر هم دامنه داریم و میخوایم از همون استفاده کنیم گزینه سوم رو میزنیم و مراحل رو ادامه میدیم.

خرید هاست
خرید هاست

در صفحه زیر که باز شد اگر تا به حال با سی پنل کار نکردید یا سایت درست نکردید گزینه نصب وردپرس رو بزنید تا یک پنل کاملا فارسی به شما ارائه بشه و خیلی راحت تر بتونید کار کنید. پشنهاد میکنم اگر تا به حال سایت راه اندازی نکردید از این گزینه استفاده کنید.

آموزش خریدهاست
آموزش خریدهاست

خوب ادامه رو میزنیم و فرم ثبت نام در سایت رو پر میکنیم و سپس گزینه تکمیل فرایند خرید رو میزنیم و به بانک متصل میشیم. ( درگاه های متفاوتی هست که که درگاه های مستقیم بدون کارمزد میباشد و میتوانید فاکتور خود را بدون هزینه کارمزد پرداخت کنید )

فروش هاست
فروش هاست

پرداخت رو میزنیم و تائید میکنیم تا به سایت برگشته و سرویس فعال گردد . اگر پس از کلکی روی گزینه پرداخت و تکمیل فرایند خرید به سایت ما برنگشتید هزینه از ک ساعت تا 72 ساعت آینده توسط بانک برمیگردد در غیر اینصورت مورد را از طریق تیکیت پیگیر باشید.

پس از پرداخت اتوماتیک یک ایمیل بنام مشخصات سرویس شما ارسال میگردد که داخل اون تمام اطلاعات ورود به سی پنل هست

برای نصب وردپرس هم پس از ست کردن دی ان اس ها و یا فعال شدن دامنه تیکیت میزنیم بخش طراحی براص نصب وردپرس

امیدوارم از این آموزش پیشگام وب هم لذا برده باشید ، با خرید هاست و دامنه از پیشگام وب علاوه بر قیمت و کیفیت مناسب از پشتیبانی عالی بهرمند شوید.

تا آموزش بعد خدانگهدار

فیلم آموزش خرید هاست از سایت آپارات

درباره نویسنده

نظرات شما


9 + = سیزده

چهار − 2 =