خرید هاست در قزوین

خرید هاست در قزوین
خرید هاست در قزوین

خرید هاست در شهرستان های استان قزوین

خرید هاست در قزوین ، خرید هاست در تاکستان ، خرید هاست در الوند ، خرید هاست در اقبالیه ، خرید هاست در آبیک ، خرید هاست در محمدیه ، خرید هاست در بیدستان ، خرید هاست در محمود آباد نمونه ، خرید هاست در بویین‌ زهرا ، خرید هاست در شال ، خرید هاست در اسفرورین ، خرید هاست در تاکستان ، خرید هاست در آوج ، خرید هاست در دانسفهان ، خرید هاست در ضیاء آباد ، خرید هاست در خرمدشت ، خرید هاست در نرجه ، خرید هاست در سگز آباد ، خرید هاست در ارداق ، خرید هاست در آبگرم ، خرید هاست در خاکعلی ، خرید هاست در معلم‌ کلایه ، خرید هاست در کوهین ، خرید هاست در سیردان ، خرید هاست در رازمیان

درباره قزوین

قَزوین (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات) یکی از شهرهای ایران در باختر و مرکز استان و شهرستان قزوین است. این شهر در بلندای ۱٬۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده‌است. ریشه شهر قزوین متعلق به دوران ساسانیان است که به دستور شاپور رونق یافت.[۱۴] قزوین در زمان حکومت صفوی ۵۷ سال پایتخت ایران بوده‌است و به همین دلیل دارای اماکن و موزه‌های تاریخی بسیاری می‌باشد. قزوین پایتخت بزرگ خوشنویسی ایران است و از جمله خوشنویسان معروف خط پارسی می‌توان به میرعماد قزوینی اشاره کرد. در شهر قزوین آثار کهن و باستانی گوناگونی از جمله کاروان‌سرای سعدالسلطنه، میمون قلعه، حمام قجر، آب انبار سردار، پیغمبریه، کاخ چهل‌ستون، امامزاده حسین، خیابان سپه (اولین خیابان ایران) قرار دارد.

خرید هاست در قزوین
خرید هاست در قزوین

قزوین به دلیل قرار گرفتن در گلوگاه ارتباطی استان‌های شمالی و غربی کشور، نزدیکی به تهران، دارا بودن چندین شهر صنعتی (شهر صنعتی لیا و البرز) و نیز برخورداری از چندین دانشگاه از جمله دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی، علوم پزشکی و آزاد اسلامی و شماری دانشگاه غیردولتی از موقعیت خوبی برخوردار است.

قزوین به علت دارا بودن ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار باغستان کهن در اطراف شهر و وجود بوستان ۱٬۴۰۰ هکتاری باراجین در سال ۱۳۹۲ از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به عنوان شهر پاک ایران انتخاب شد.

قزوین شهری فارسی زبان است. زبان مادری اکثر اهالی اصیل شهر قزوین فارسی همراه با لهجه خاص قزوینی می‌باشد. زبان‌های تاتی، گیلکی و آذری نیز رایج‌ترین زبان‌های شهر قزوین هستند. علی‌رغم جمعیت قابل توجه آذری‌ها و تات‌ها و گیلک‌ها در شهر قزوین، اغلب آن‌ها بومی خود شهر نمی‌باشند و از نقاط دیگر استان به این شهر آمده‌اند، به‌خصوص که اکثر اهالی شهرها و روستاهای استان قزوین را تات‌ها و آذری‌ها و گیلک‌ها تشکیل می‌دهند. کردها و لرها از دیگر اقوام شهر قزوین هستند.

ره آورد شهر قزوین پسته، باقلوا و انواع شیرینی سنتی متنوع از جمله باقلوای لوزی، باقلوای پیچ یا گل رز، شیرینی پادرازی، نان نخودی قزوین (شیرینی نخودی)، نان چرخی، نان برنجی (شیرنی برنجی)، نان بادامی قزوین (شیرینی بادامی)، شیرینی اتابکی (شیرینی ولیعهدی)، نان قندی (شیرینی قندی)، نان نازک (نازک پسته‌ای)است.

قیمت و پشتیبانی مناسب

کیفیت هاست و رضایت مشتری ، از اولویت های مجموعه پیشگام وب می باشد. مجموعه ما همه ی تلاش خود را در اپتایم بالا سرور ها برای جلب رضایت مشتری از ابتدا تا انتهای کار انجام می دهیم. از طرف دیگر، قیمت هاست ها نسبت به شرکت های دیگر بسیار مناسب تر میباشد.

شما هم میتوانید همانند دیگر مشتری های ما ، پشتیبانی سایت خود را به ما بسپارید و با خیال آسوده از وب سایت خود استفاده کنید. تیم پیشگام وب به صورت ۲۴/۷ پاسخگوی سوالات شما میباشد.

خوب همونطور که میدونید هاست پیشگام وب یکی از بهترین هاست ها همراه با قیمت و کیفیت مناسب هست

خوب ابتدا وارد صفحه اصلی سایت پیشگام وب میشیم.

قبل از هر چیز هم اگر سوالی داشتید میتوانید با شماره 09125781296 با آقای لعلی تماس بگیرید.

آموزش خرید هاست
آموزش خرید هاست

خوب هاست های مختلفی هست از بالا میزبانی رو انتخاب کرده و هاست معمولی رو انتخاب میکنیم برای نمونه

آموزش خرید هاست
آموزش خرید هاست

سپس در صفحه باز شده هاست مورد نظر و دوره تمدید اون رو انتخاب میکنیم که ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالانه قابل انتخاب هست و قیمت هر یک جلوی همون مشخص هست.

و روز گزینه سفارش کلیک میکنیم تا به مراحل بعدی خرید هاست از پیشگام وب برویم.

نحوه خرید هاست
نحوه خرید هاست

در صفحه باز شده اگر دامنه نداریم گزینه اول میزاریم بمونه و دامنه مورد نظر رو وارد میکنیم ، ارزون ترین دامنه هم ir هست که همون اول میاره.

اگر هم دامنه داریم و میخوایم از همون استفاده کنیم گزینه سوم رو میزنیم و مراحل رو ادامه میدیم.

خرید هاست
خرید هاست

در صفحه زیر که باز شد اگر تا به حال با سی پنل کار نکردید یا سایت درست نکردید گزینه نصب وردپرس رو بزنید تا یک پنل کاملا فارسی به شما ارائه بشه و خیلی راحت تر بتونید کار کنید. پشنهاد میکنم اگر تا به حال سایت راه اندازی نکردید از این گزینه استفاده کنید.

آموزش خریدهاست
آموزش خریدهاست

خوب ادامه رو میزنیم و فرم ثبت نام در سایت رو پر میکنیم و سپس گزینه تکمیل فرایند خرید رو میزنیم و به بانک متصل میشیم. ( درگاه های متفاوتی هست که که درگاه های مستقیم بدون کارمزد میباشد و میتوانید فاکتور خود را بدون هزینه کارمزد پرداخت کنید )

فروش هاست
فروش هاست

پرداخت رو میزنیم و تائید میکنیم تا به سایت برگشته و سرویس فعال گردد . اگر پس از کلکی روی گزینه پرداخت و تکمیل فرایند خرید به سایت ما برنگشتید هزینه از ک ساعت تا 72 ساعت آینده توسط بانک برمیگردد در غیر اینصورت مورد را از طریق تیکیت پیگیر باشید.

پس از پرداخت اتوماتیک یک ایمیل بنام مشخصات سرویس شما ارسال میگردد که داخل اون تمام اطلاعات ورود به سی پنل هست

برای نصب وردپرس هم پس از ست کردن دی ان اس ها و یا فعال شدن دامنه تیکیت میزنیم بخش طراحی براص نصب وردپرس

امیدوارم از این آموزش پیشگام وب هم لذا برده باشید ، با خرید هاست و دامنه از پیشگام وب علاوه بر قیمت و کیفیت مناسب از پشتیبانی عالی بهرمند شوید.

تا آموزش بعد خدانگهدار

فیلم آموزش خرید هاست از سایت آپارات

درباره نویسنده

نظرات شما


هفت − 2 =

17 − چهارده =