تست سرعت لود سایت با webpagetest

تست سرعت لود سایت با webpagetest
تست سرعت لود سایت با webpagetest

دوستان عزیز پیشگام وبی امیدوارم که حالتون خوب باشه ، با آموزش جذاب دیگه ای از پیشگام وب در خدمتتون هستیم.

خوب اصلا این به چه دردی میخوره کجا بهش نیاز داریم و در کل کاربردش چی هست؟

با سایتی که امروز معرفی میکنیم میتونید تست لود بر اساس موبایل و کامپیوتر یا همون دسکتاپ بگیرید.

خوب اول از همه باید مرورگرمون رو باز کنیم و به سایت زیر بریم.

webpagetset.org

به پایین تر صفحه میریم تا بتونیم تنظیمات و سایت رو وارد کنیم.

خوب دوستان ادرس سایت که مشخص هست و وارد کردیم ، سایت دیگه خودمون که پیشگام اس ام اس هست رو وارد کردیم. در قسمت پایین تر نوع تست بر اساس موبایل یا دسکتاپ رو میتونیم انتخاب کنیم ، به این نکته هم توجه کنید که اکثر سایت ها نسخه موبایل مشکل دارن و جدیدا گوگل روی این مورد خیلی حساس شده. خوب روی گزینه مورد نظر کلیک میکنیم بعد روی گزینه استارت تست کلیک میکنیم که به رنگ زرد در قسمت سمت راست وجود داره. بعد از اینکه کلیک کردید حدود یک دقیقه ممکنه طول بکشه پس با حوصله صبر کنید و اصلا عجله نکنید. خوب تست انجام شد و نتیجه رو میتونید ببینید. تصویر سمت راست صفحه ای هست که یوزر مشاهده میکنه و برای اطلاعات بیشتر به پایین تر میریم. در این قسمت lcp معروف که در گوگل کنسول هم هست رو مشاهده میکنید سعی کنید سایت رو طوری تنظیم کنید که حدود 2 ثانیه یا کمتر باشه. خوب پایین تر میریم تا اطلاعات بیشتری رو ببینیم. در این قسمت سه تست که همزمان که استارت تست رو زدیم میتونیم مشاهده کنیم. هر کدوم که مد نظر بود روی تصویر لودینگ کلیک کنیم ریزش مشخص میشه.

مشاهده فیلم آموزشی از سایت آپارات

برای دانلود فیلم آموزش از قسمت تنظیمات روی گزینه دانلود کلیک کرده و کیفیت مد نظر خود را انتخاب کنید تا فیلم آموزش دانلود گردد.

نکته : هر چقدر که عدد این قسمت بیشتر باشد ، کیفیت فیلم دانلودی بالاتر خواهد بود.

آموزش های متوسطه : دوستان عزیز آموزش که خدمتتون ارائه کردیم از سری آموزش های ابتدایی پیشگام وب هست و این آموزش جزو آموزش های متوسطه هست که باعث میشه شما بتونید سایتتون رو بهتر از قبل مدیریت کنید. این آموزش ها به شما کمک میکنه تا به مرور زمان به یک طراح سایت تبدیل بشید و اون رو به عنوان شغل خودتون انتخاب کنید و اگر هم قصد ندارید به عنوان شغل بهش نگاه کنید میتوانید پشتیبانی سایت خودتان را در دست بگیرید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما در قسمت دیدگاه های سایت هستیم.

درباره نویسنده

نظرات شما


− 5 = چهار

دو × 3 =